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Instagram cambia de logo por primera vez en su historia

  • Por Meganoticias

Con más de 400 millones de usuarios activos, Instagram es por lejos la red social fotográfica más popular y después de casi 6 años de historia cambiaron su tradicional logo. La nueva imagen es más moderna y representa un arcoíris en un degradé.

En declaraciones, el grupo diseñó el nuevo logo reveló que se “crear una mirada que representaría rango completo de la comunidad de expresión - pasado, presente y futuro”.

El nuevo logo de Instagram es explicado a través del siguiente video:

 

 

Today we’re introducing a new look. You’ll see an updated icon and app design for Instagram. Inspired by the previous app icon, the new one represents a simpler camera and the rainbow lives on in gradient form. You’ll also see updated icons for our other creative apps: Layout, Boomerang and Hyperlapse. We’ve made improvements to how the Instagram app looks on the inside as well. The simpler design puts more focus on your photos and videos without changing how you navigate the app. The Instagram community has evolved over the past five years from a place to share filtered photos to so much more — a global community of interests sharing more than 80 million photos and videos every day. Our updated look reflects how vibrant and diverse your storytelling has become. Thank you for giving this community its life and color. You make Instagram a place to discover the wonder in the world. Every photo and video — from the littlest things to the most epic — opens a window for people to broaden their experiences and connect in new ways.

Un vídeo publicado por Instagram (@instagram) el 11 de May de 2016 a la(s) 6:51 PDT

 

 

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